Prezidenta sleja - LOF stratēģijas sleja ◪ Latvijas Orientēšanās federācija

Armanda, Armands
22.aprīlis /
IenāktIenāktIenākt

Prezidenta sleja

Arhīvs
  • LOF stratēģijas sleja

    27.09.2018

    Viesturs Tamužs | 12 komentāri

    Labdien, orientieristi.

     

    Gluži nemanot ir aizlidojuši piecarpus gadi, kopš 2013. gada februārī mēs apspriedām mūsu federācijas pašlaik spēkā esošo stratēģiju. Formāli stratēģija tika apstiprināta 2015. gada kongresā, bet es kā  vadītājs sajutu jūsu mandātu darboties mūsu izdomātajos virzienos jau no 2013. gada. Liela daļa no mūsu stratēģiskajiem mērķiem jau ir sasniegti, piemēram, mēs 2018. gadā esam noorganizējuši izcilāko pasaules čempionātu. Daži mērķi vēl nav sasniegti, bet mēs noteikti esam ceļā uz to. Esošais stratēģiskais periods beidzās 2020. gadā, tādēļ jau nākamā gada kongresā orientēšanās sabiedrībai būtu vēlams dot uzstādījumus savai federācijai un tās vadībai par to kā mēs vēlamies dzīvot, ko sasniegt, kā justies.

    Lai apspriestu šos jautājumus, LOF valde ir izsludinājusi stratēģiskās plānošanas sanāksmi šī gada 8. decembrī pirms orientieristu balles. Stratēģiskā sanāksme varētu ilgt apmēram sešas stundas, bet, lai tā norisinātos veiksmīgi ir jāveic kārtīga sagatavošanās. Katram no jums, kas vēlētos sanāksmē piedalīties, vajadzētu pārdomāt savas vēlmes, kādu jūs vēlētos redzēt mūsu iemīļoto sporta veida nākamo piecu gadu periodā. Būtu ļoti jauki, ja šīs domas jūs varētu izteikt rakstveidā un atsūtīt man uz e pastu viesturs@darza2.lv, lai es varētu sagatavot raitu sanāksmes norisi. Lai palīdzētu jums sastrukturēt domas, esmu sagatavojis aptaujas lapu par jautājumiem, kas man likās svarīgi. Variet atbildēt uz tiem, variet uzrakstīt savas domas pilnīgi brīvi, es priecāšos par katru atbildi.

     

    Ar cieņu,

    Viesturs   

     

    Aptaujas jautājumi orientēšanās sabiedrībai Latvijā

     

    1. Dzīve ar mērķi. Pēdējo piecu gadu laikā orientēšanās sabiedrība tika noskaņota uz aktīvu darbību nosprausto stratēģisko mērķu sasniegšanai. Tā rezultātā Latvijā tika noorganizēts pasaules čempionāts, būtiski palielināti LOF pārziņā esošie finanšu resursi, attīstīta nacionālā izlase, palielināta masveidība. Vienlaikus LOF pārvalde kļuva arvien centralizētāka un stingrāka, darbā tika pieņemti algoti cilvēki, kas centās realizēt nospraustos mērķus. Kāds ir jūsu viedoklis par LOF un visas orientēšanās kustības tālāko attīstību:
    • vai turpmāk būtu vēlama jaunu mērķu nospraušana un virzība uz tiem?
    • vai labāk būtu samazināt piepūli un vairāk ļauties notikumu gaitai, cerot uz izmaiņām no ārpuses?
    • kā jūs piedāvātu formulēt nākamā perioda mērķi?
    1. Centralizācija. Iepriekšējā plānošanas periodā orientēšanās sabiedrība tika apkopota ap LOF un tās vadības grupas darbu. Tika centralizēti gan finanšu līdzekļi, gan citi pārvaldes instrumenti. Vai jums liekas, ka:

    - šāda pārvaldes forma ir vēlama arī turpmāk?

    - vēlamāka būtu varas un līdzekļu decentralizācija, piemēram, klubiem vai veiksmīgākajiem sacensību organizatoriem?

    Varbūt jums padomā ir kāds labs piemērs, kas ir parādījis savu darboties spēju, piemēram, citu valstu orientēšanās federācijas, citu sporta veidu federācijas Latvijā?

     

    1. Izcilība. Mēs visi atceramies adrenalīna pilnos mirkļus, sekojot Latvijas vīriešu stafetes skrējienam pasaules čempionātā. Saprotams, ka reāla cīņa par zelta medaļu triju etapu garumā nebūtu iespējama bez milzīga darba, ko veica gan sportisti, gan izlases vadība. Tomēr jāņem vērā, ka izlases attīstīšanai un uzturēšanai šādā līmenī LOF velta gandrīz trešo daļu no sava budžeta. Kāds ir jūsu viedoklis:
    • turpmāk mūsu izlases būtu jāpabalsta vēl vairāk?
    • atbalsts jāsamazina un līdzekļi jātērē citiem mērķiem?
    • tagadējā situācija ir atzīstama par labu esam?
    1. Daudzveidība. Jau daudzus gadus LOF velta lielāko dalu savu līdzekļu pieaugušo O skrējiena izlases atbalstīšanai. Mūsu izlases skrējēji arī ir liels mūsu prieka un lepnuma avots. Tomēr arī tie sportisti, kuriem atbalsts nav bijis tik liels, mūs pārsteidz ar visaugstākā kaluma godalgām, piemēram, taku O un rogaininga sacensībās. Dažus orientēšanās sporta paveidus, piemēram, orientēšanos uz slēpēm un velo orientēšanos pagaidām esam varējuši atbalstīt pavisam nedaudz. Tomēr jāsaprot, ka pašlaik LOF līdzekļi neatļauj visiem sniegt dāsnu atbalstu. Vai jūs uzskatāt, ka :
    • vairāk vēlama koncentrēšanās uz kādu noteiktu O virzienu, cerot tajā sagaidīt pasaules līmeņa panākumus?
    • labāk atbalstīt daudzus virzienus, saprotot, ka pilnībā līdzekļi tad nepietiks nevienam no tiem?
    1. Masveidība. Viens no lielākajiem uzdevumiem LOF vadībai iepriekšējā stratēģijas periodā bija masveidības veicināšana. Tika pieņemts darbā pilnas slodzes cilvēks, kurš sekmīgi attīstīja projektus orientēšanās sporta masveidības veicināšanai. Ir izveidoti daudzi jauni pasākumi, piemēram, Skolu kauss, Skolu sprinta tūre; orientēšanās dzīve atsākusies daudzos Latvijas centros, kur tā bija pieklususi, atrastas sadarbības iespējas ar partneriem, piemēram, jaunsardzi, LSPA un tamlīdzīgi. Tomēr neviens no šiem pasākumiem federācijai nav devis peļņu, gluži otrādi, masveidības veicināšana izmaksā diezgan dārgi. Vai jūs uzskatāt, ka:
    • uzsāktais darbs būtu jāturpina un jāattīsta?
    • masveidības veicināšana jāsamazina, līdzekļus novirzot citiem mērķiem?
    1. Komercdarbība. Dažādu iemeslu dēļ LOF vadība pēdējo gadu laikā ir attīstījusi un veicinājusi pati savu ekonomisko attīstību. Tika izveidota LOF meitas firma, pieņemti darbā cilvēki, kuri attīsta dažādus peļņu nesošus projektus, izdomāti un attīstīti daudzi projekti, kas ļauj vai nākotnē ļaus nopelnīt pašiem savus līdzekļus. Tomēr šādā veidā nenoliedzami veidojās konkurence starp uzņēmīgiem orientieristiem, kuri cenšas nopelnīt ar sacensību un pasākumu organizēšanu, un federāciju. Gatavojoties pasaules čempionātam, šāda pieeja bija saprotama un akceptējama, jo federācija bija atbildīga par visu organizatorisko darbu un centās apkopot spēkus, lai godam tiktu ar visu galā. Ko jūs domājat par turpmāko komercdarbības attīstību LOF paspārnē:

    - vai tā būtu jāattīsta arī turpmāk, mēģinot nopelnīt līdzekļus, lai virzītu tos jaunu projektu attīstīšanai?

    - vai būtu vēlama decentralizācija, vairāk ļaujot nopelnīt uzņēmīgiem orientieristiem un viņu kluba biedriem?

    1. Jauni projekti. Mēģinot sasniegt izvirzītos stratēģiskos mērķus, LOF pēdējo gadu laikā ir attīstījusi daudzus jaunus projektus, piemēram, Skolu kausu, telpu orientēšanos, dažādus vienkāršotus rogaininga paveidus, orientēšanās labirintus un tamlīdzīgi. Dažkārt šādi risinājumi ir visai tāli no klasiskās meža orientēšanās distances. Vai jums liekas, ka:
    • dažādu orientēšanās atvasinājumu veidošana un veicināšana ir atbalstāma nodarbe arī turpmāk?
    • labāk būtu vairāk koncentrēties uz klasiskajām orientēšanās vērtībām, piemēram, vairāk spēku veltīt kvalitatīvāku karšu zīmēšanai, distanču plānošanas prasmju izkopšanai un tamlīdzīgi?
    1. Latvijas kauss. Latvijas kauss ir viens no sekmīgākajiem LOF projektiem – jau daudzus gadus šis seriāls apvieno gan orientieristus, kuriem patīk sacensties šajās sacensībās, gan organizatorus no visas Latvijas, kuri var demonstrēt savas prasmes un spējas visaugstākajā līmenī. Tomēr Latvijas kauss piedzīvo zināmu stagnāciju dalībnieku skaita ziņā – jau daudzus gadus dalībnieku daudzums nepalielinās, neskatoties uz organizatoru un LOF pūlēm. Kādas ir jūsu domas par Latvijas Kausu:
    • vai tagadējais formāts ir apmierinošs un jāturpina tā darbība līdzšinējā veidā?
    • vai būtu nepieciešamas kādas būtiskas izmaiņas?
    1. Latvijas čempionāti. LČ pēdējo gadu laikā ir piedzīvojuši būtiskas izmaiņas, kļūstot par svarīgākajām ikgadējām orientēšanās sacensībām. Latvijas čempionātos tiek nodrošinātas gan labas kartes un interesantas distances, gan cieņpilna attieksme pret valsts čempionāta statusu. Nenoliedzami, šīs pārmaiņas ir nākušas līdz ar LČ organizācijas centralizēšanu zem LOF un O! Latvija vadības. Līdz pasaules čempionātam šī prakse bija viennozīmīgi saprotama un akcptējama, jo LČ rīkošana bija labs treniņš organizatoriem pirms lielajiem 2018. gada pasākumiem. Šis aspekts mūsu sabiedrības dzīvē vairs nav tik svarīgs. Vai jūs domājat, ka:
    • LČ organizēšanas virsvadības atstāšana LOF rokās būtu vēlama arī turpmāk?
    • Varbūt šajā kārtībā būtu nepieciešamas izmaiņas? Kādas tās būtu?
    1. Seriāli. Ieskatoties šīs nedēļas LOF pasākumu kalendārā, var redzēt, ka vienas nedēļas laikā Latvijā notiek 22 (!) darbadienu vakaru orientēšanās pasākumi. Neapšaubāmi tas ir milzīgs progress mūsu sporta veida masveidībā, kas ir noticis, lielā mērā pateicoties LOF mērķtiecīgajam darbam masveidības veicināšanai. Tomēr jāņem vērā, ka šis progress ir izmaksājis būtiskus federācijas resursus, gan algojot speciālistus, gan palīdzot atjaunot karšu fondu. Kādas ir jūsu domas par sadarbību starp seriālu organizatoriem un federāciju:
    • vai būtu vēlama līdzšinējā sadarbības forma?
    • vai tajā būtu vēlamas izmaiņas, piemēram, centralizējot seriālu informāciju, pieteikšanās un rezultātu sistēmu, kvalitātes prasības, un tamlīdzīgi?
    1. Klubu attīstība. LOF vadība pēdējo gadu laikā ir tikusi kritizēta par to, ka pārāk maz vērības tiek pievērsts klubu attīstībai. LOF ir centusies attīstīt jaunu klubu veidošanos tādos Latvijas reģionos, kur orientēšanās kustība bija nedaudz apsīkusi. Netieši (ar karšu materiālu un metodisko palīdzību sacensību organizēšanā) ir tikuši atbalstīti arī organizatoriski vājāki klubi. Tomēr visaptveroša programma klubu attīstībā visā Latvijā pagaidām nav uzsākta.
      • Vai jūs uzskatāt, ka šāda programma būtu nepieciešama?
      • Kādi varētu būt praktiskie risinājumi?
    2. Citas idejas, iniciatīvas, ierosmes. Mēģināju apkopot tās jomas, kur, manuprāt, orientēšanās dzīves vadītājiem turpmāk visvairāk būtu nepieciešams skaidrs mandāts no O sabiedrības. Noteikti ir vēl daudz citu domu un ideju, kuras būtu vērts apspriest mūsu stratēģiskajā sanāksmē. Lūdzu, izklāstiet arī tās!

Raksta komentāri

Rādīt:
vispirms jaunākos
vispirms vecākos
  • 25.11.2018 06:45
    Jānis Bergs
    9565
    24.11.2018 21:33
    Zipis Freimanis sacīja:
    Jautājumā par orientēšanās nākotni, īpaši vecumā līdz 18 gadiem, vēršam uzmanību uz satraucošu faktu, ar ko pēdējā laikā nākas saskarties COK Silva- sabiedrības izpratne par to, kas ir orientēšanās sports un, bēdīgākais, ka tas ir saistīts ar LOF. Atbrauc bērnu grupa uz orientēšanās nodarbībām no Pierīgas un citām skolām un saka: es zinu, kas ir orientēšanās, es ar to nodarbojos, es māku. Uzdodot jautājumu, kur tu esi ar to nodarbojies, ļoti bieži skan atbilde- gāju labirintu vai spēlēju "Latvijas" spēli. Policijā, administratīvajā komisijā un Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā, skatot jautājumu par bērnu (līdz 18 gadiem) atrašanos veselībai un dzīvībai bīstamā situācijā vai situācijā, kad apdraudēta bērna drošība, atskan pārmetums- Jūs laižat bērnu mežā vienu pašu un bez sakaru līdzekļiem. Bērna palaišana mežā distancē ir apdraudējums bērna drošībai jau pats par sevi. Pēc tam atskan piebilde- nu Jūs taču orientējieties telpās, labirintos, ir taču foto orientēšanās. Dariet tā! Kāpēc Jums jālaiž bērni mežā? Par to arī atbildiet! Un ko mums atbildēt, ja telpu-o sacensības rīko nevis privāts pasākumu rīkotājs vai sporta klubs-biedrība saviem biedriem un citiem interesentiem, bet atzīta sporta federācija LOF un tās dibināts SIA, un arī šo pasākumu reklāma notiek LOF vārdā un caur tā rīcībā esošajiem informācijas kanāliem? Vai ir dati- cik no LOF plaši reklamētajiem un atbalstītajiem telpu-O un mikrorogainingu dalībniekiem, kas iepriekš nav nodarbojušies ar klasiskajiem orientēšanās veidiem, ir sākuši to darīt? Vai LOF nerok bedri pats sev un orientēšanās sporta attīstībai kopumā? Vai esam gatavi, ka orientēšanās mežā bērniem un jauniešiem līdz 18 gadiem praktiski tiks aizliegta?
    Zipis teica:
    >>> Vai esam gatavi, ka orientēšanās mežā bērniem un jauniešiem līdz 18 gadiem praktiski tiks aizliegta?
    ---
    Spriežot pēc tā, ka Latvija gan uz ES, gan arī pat uz pasaules fona izceļas ar daudzām daž ne dažādām aplamībām un pat stulbībām (ne tikai sportā vien, bet arī
    daudzās citās jomās), nebūs nekādi brīnumi, kad LV tiks pieņemts arī likums par aizliegumu bērniem līdz 18 g.v. orientēties mežā.
    ---
    Un vislabāk man patiksies tas, kad Latvijas likumu devēji, Valsts policija un Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija, pasaules priekšā izgāzīsies kā veca sēta tad, kad Latvijā tiks rīkots pasaules skolēnu čempionāts un abi sāks iejaukties ar savām stulbajām prasībām ...
    ---
    Kā jau teicu, ka ne tikai sportā vien, bet arī visās jomās Latvijā norisinās nemitīga cīņa ar sekām un gandrīz nekad nekas netiek savlaicīgi darīts, lai nerastos cēloņi.
    Un cēlonis visam tam ir tas, ka lielākā sabiedrības daļa Latvijā necenšas būt vienoti. Visur notiek savstarpējā kašķēšanās. Laikam jau tas atbilst latviešu mentalitātei???
    ---
    Diemžēl arī mūsu sporta veidā tik pat, kā nav savstarpējās vienotības.
    Piemēram:
    - par Taku-O. IOF uzskata, ka šī orientēšanās sporta disciplīna ir līdzvērtīga O'skrējiena, O'slēpojuma un O'velobrauciena disciplīnai.
    Diemžēl pie mums Latvijā, lielai orientieristu daļai ir pretējs uzskats un pret Taku-O ir augstprātīga un pat nievājoša attieksme.
    Un vissāpīgākais ir tas, ka pat ievērības cienīgi orientēšanās jaunatnes treneri saviem audzēkņiem uzdrošinās pateikt, ka Taku-O ir fufelis. Šoreiz vārdā nesaukšu un ar pirkstu nerādīšu kuri tā saka. Lai šis, viņu uzskats paliek uz viņu sirdsapziņas, jo visam ir savs laiks ...
    ---
    Ja šodien mēs turpināsim pielietot latvisko mentalitāti - savstarpējo kašķēšanos un nesāksim vienoties, tad rītā būs par vēlu, jo Latvijas dižgari izdos likumu, ka katram bērnam līdz 18 gadu vecumam, O'skrējiena sacensībās meža distancēs, rīkotājiem ir jānodrošina sakaru līdzekļi un pat miesas sargs.
  • 24.11.2018 21:33
    Zipis Freimanis
    Jautājumā par orientēšanās nākotni, īpaši vecumā līdz 18 gadiem, vēršam uzmanību uz satraucošu faktu, ar ko pēdējā laikā nākas saskarties COK Silva- sabiedrības izpratne par to, kas ir orientēšanās sports un, bēdīgākais, ka tas ir saistīts ar LOF.
    Atbrauc bērnu grupa uz orientēšanās nodarbībām no Pierīgas un citām skolām un saka: es zinu, kas ir orientēšanās, es ar to nodarbojos, es māku. Uzdodot jautājumu, kur tu esi ar to nodarbojies, ļoti bieži skan atbilde- gāju labirintu vai spēlēju "Latvijas" spēli.
    Policijā, administratīvajā komisijā un Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā, skatot jautājumu par bērnu (līdz 18 gadiem) atrašanos veselībai un dzīvībai bīstamā situācijā vai situācijā, kad apdraudēta bērna drošība, atskan pārmetums- Jūs laižat bērnu mežā vienu pašu un bez sakaru līdzekļiem. Bērna palaišana mežā distancē ir apdraudējums bērna drošībai jau pats par sevi.
    Pēc tam atskan piebilde- nu Jūs taču orientējieties telpās, labirintos, ir taču foto orientēšanās. Dariet tā! Kāpēc Jums jālaiž bērni mežā? Par to arī atbildiet!
    Un ko mums atbildēt, ja telpu-o sacensības rīko nevis privāts pasākumu rīkotājs vai sporta klubs-biedrība saviem biedriem un citiem interesentiem, bet atzīta sporta federācija LOF un tās dibināts SIA, un arī šo pasākumu reklāma notiek LOF vārdā un caur tā rīcībā esošajiem informācijas kanāliem?
    Vai ir dati- cik no LOF plaši reklamētajiem un atbalstītajiem telpu-O un mikrorogainingu dalībniekiem, kas iepriekš nav nodarbojušies ar klasiskajiem orientēšanās veidiem, ir sākuši to darīt?
    Vai LOF nerok bedri pats sev un orientēšanās sporta attīstībai kopumā? Vai esam gatavi, ka orientēšanās mežā bērniem un jauniešiem līdz 18 gadiem praktiski tiks aizliegta?
  • 30.10.2018 09:52
    Jānis Bergs
    9560
    29.10.2018 16:31
    Henrijs Freimanis sacīja:
    Viestur, tomēr "prasās" cipari! Tas nepieciešams, lai saprastu kustību un prognozētu veicamās izmaiņas. Kārtīgā saimniecībā skaitļi ir un lēmumi tālākai darbībai tiek pieņemti pamatojoties uz statistiku. Tātad: 1. Dzīve ar mērķi. 1. Finašu resursu kāpums pa gadiem no 2013. – 2018. Cik daudz resursu „apēda” PČ? 3. Izcilība. 3. Cik izmaksāja laika periodā 2013. – 2018. pa gadiem dažādās izlases. Cik izmaksāja trenera algošna. 4. Daudzveidība. 4. Kādi panākumi pa veidiem ir sasniegti laika posmā 2013. – 2018. 5. Masveidība. 5.Masveidība skaitļos laika periodā 2013. – 2018.: tautas sacensības, visu veidu reģionālās sacensības, LK, Skolu kauss, Skolu sprinta tūre u.c. Cik dārgi LOFam izmaksāja šī masveidība. 6. Komercdarbība. 6. LOF meitas firma: cik izmaksāja pieņemtie cilvēki? Kādi projekti un kāds pienesums katram no tiem tika LOF kasei? 7. Jauni projekti. 7. Statistika par jaunradītajiem paveidiem, ja tāda ir 2013.- 2018. 8. Latvijas kauss. 8. LK dažādās sadaļas skaitļos 2013.- 2018. 9. Latvijas čempionāti. 9. LČ dinamika 2013. – 2018. skaitļos. 10. Seriāli. 10. Seriālu dinamika 2013. – 2018. Kādas naudas summas un konkrēti kam un par ko ir tērētas? 11. Klubu atbalsts. Kuri klubi tika atbalstīti un ar ko?
    Piekrītu Henrija teiktajam, kā arī vajadzētu to, ko ierosināju iepriekš, ka LOF lapas šajā sadaļā, izveidot sadaļu, kurā parādītos visu orientieristu priekšlikumi. Līdz ar to visus pārlasot un mierīgi pārdomājot ne vienam vien rastos jaunas idejas mūsu sporta veida stratēģijas pilnveidošanai un uzlabošanai, kā arī visi kuri piedalīsies 8.decembra stratēģiskās plānošanas sanāksmē, būs savlaicīgi labi sagatavojušies sekmīgam un raženam darbam.
  • 29.10.2018 16:31
    Henrijs Freimanis
    Viestur, tomēr "prasās" cipari! Tas nepieciešams, lai saprastu kustību un prognozētu veicamās izmaiņas. Kārtīgā saimniecībā skaitļi ir un lēmumi tālākai darbībai tiek pieņemti pamatojoties uz statistiku. Tātad:
    1. Dzīve ar mērķi. 1. Finašu resursu kāpums pa gadiem no 2013. – 2018. Cik daudz resursu „apēda” PČ?
    3. Izcilība. 3. Cik izmaksāja laika periodā 2013. – 2018. pa gadiem dažādās izlases. Cik izmaksāja trenera algošna.
    4. Daudzveidība. 4. Kādi panākumi pa veidiem ir sasniegti laika posmā 2013. – 2018.
    5. Masveidība. 5.Masveidība skaitļos laika periodā 2013. – 2018.: tautas sacensības, visu veidu reģionālās sacensības, LK, Skolu kauss, Skolu sprinta tūre u.c. Cik dārgi LOFam izmaksāja šī masveidība.
    6. Komercdarbība. 6. LOF meitas firma: cik izmaksāja pieņemtie cilvēki? Kādi projekti un kāds pienesums katram no tiem tika LOF kasei?
    7. Jauni projekti. 7. Statistika par jaunradītajiem paveidiem, ja tāda ir 2013.- 2018.
    8. Latvijas kauss. 8. LK dažādās sadaļas skaitļos 2013.- 2018.
    9. Latvijas čempionāti. 9. LČ dinamika 2013. – 2018. skaitļos.
    10. Seriāli. 10. Seriālu dinamika 2013. – 2018. Kādas naudas summas un konkrēti kam un par ko ir tērētas?
    11. Klubu atbalsts. Kuri klubi tika atbalstīti un ar ko?
  • 22.10.2018 16:53
    Jānis Bergs
    9557
    22.10.2018 13:22
    Atis Zariņš sacīja:
    Vai ir kāda būtiska problēma, kas neļauj to darīt, piemēram, šeit? Lūdzu, Jāni - publicē savus priekšlikumus!
    Paldies Ati par ieteikumu. Bet šeit rakstītos manus u.c. priekšlikumus, tie varētu salasīties tik daudz. kad iespējams šajā mudžeklī kaut kas ļoti būtisks varētu arī pazust nebūtībā :((( Toties izveidotajā, atsevišķā sadaļā, tos būtu ērtāk apkopot, kā arī mums, kam rūp ierakstīt mūsu sporta veidam aktuālas problēmas, nevis tukšas muldēšanas vai zobgalīgas replikas, būtu ērta iespēja savstarpēji attiecīgo priekšlikumu atrunāt un šādi diskutējot, darba gaitā varētu rasties jaunas idejas mūsu sporta veida labā.
  • 22.10.2018 14:50
    Viesturs Tamužs
    Labdien, orientieristi! Priecājos par katru komentāru un atbildi uz anketas jautājumiem! Ļoti ceru, ka tādu tuvāko nedēļu laikā būs vēl vairāk, būtu tik jauki, ja savas nākotnes lemšanā ar pozitīviem priekšlikumiem iesaistītos vismaz piecdesmit orientieristu! Steidzos kliedēt nelielās bažas par slepenību, apkopojot jūsu atbides. Galvenais iemesls šādai aptaujas formai ir tas, lai atbildētāji patiesi paustu savas domas, nevis ietekmētos viens no otra. Laikā pirms mūsu stratēģiskās diskusijas es apkopošu visas paustās domas anonimizētā veidā, tad arī varēsim ar tām iepazīties, par tām izrunāties detaļās, tomēr es ceru, ka uz novembra beigām galvenajos jautājumos jau būs redzama kaut kādas kopējās, dominējošās tendences. Protams, pilnīgi piekrītu Atim, ka nevienam nav liegts organizēt paralēlu diskusiju, piemēram, tādā veidā kā to iesaka Henrijs (tas pat būtu vēlams). LOF lapas uzturētāji noteikti nodrošinātu tehniskās iespējas, bet pašu diskusiju tomēr kādam tad būtu jāuzņemas vadīt, piemēram, uzdodot jautājumus vai apkopojot atbildes
  • 22.10.2018 13:22
    Atis Zariņš
    9556
    22.10.2018 09:48
    Jānis Bergs sacīja:
    Par Henrija Freimaņa teikto: Pēc ilgas pārdomāšanas pilnībā piekrītu Henrijam, par to, ka LOF stratēģijas mērķiem ir jābūt diskusiju veidā un man ir konkrēts priekšlikums, gan LOF mājas lapas uzturētājiem, gan arī LOF prezidentam: - LOF lapas uzturētāji!!! Lūdzu iekārtojiet mājās lapā, lai līdz 8.decembrim būtu pieejama šai tēmai atsevišķa īpaša sadaļa; - Šajā sadaļā, lai Viesturs Tamužs patstāvīgi var ielikt visus priekšlikumus, kuri ienāk viņa e-pastā un lai katram būtu iespējas komentēt vai papildināt katru priekšlikumu; - Paskaidroju kāpēc: Šādā veidā, katram izlasot priekšlikumus, var rasties jaunas idejas, kuras viņš ieraksta komentāros, līdz ar to līdz 8.decembrim, katram būs viela pārdomām un visi tie kuri dosies uz šo sanāksmi, būs labi sagatavojušies un LOF straķēdiskās plānošanas sanāksmē darbs būs ražens.
    Vai ir kāda būtiska problēma, kas neļauj to darīt, piemēram, šeit? Lūdzu, Jāni - publicē savus priekšlikumus!
  • 22.10.2018 09:48
    Jānis Bergs
    9552
    18.10.2018 13:18
    Henrijs Freimanis sacīja:
    Par sleju. Var tikai piekrist, ka pēc noteikta cikla ir jaizvērtē padarītais un janosprauž jauni mērķi un vadlīnijas, bet mulsina ieteiktais veids t.i. sūtīt rosinājumus uz privātu e-pastu. Manuprāt ir jānotiek diskusijai biedrības ietvaros šeit un tagad, lai 8. decembrī jau varētu runāt konkrēti par turpmāk darāmo. Un vēl, Viestura rosinātie apspriežamie jautājumi bez cipariem ir ar mazu pievienoto vērtību t.i. prasās pēc konkrētības, tad turpmākie pieņemtie lēmumi būs daudz kvalitatīvāki. Tātad - cipari un diskusija vēl pirms 8. decembra. Lai veicas!
    Par Henrija Freimaņa teikto:
    Pēc ilgas pārdomāšanas pilnībā piekrītu Henrijam, par to, ka LOF stratēģijas mērķiem ir jābūt diskusiju veidā un man ir konkrēts priekšlikums, gan LOF mājas lapas uzturētājiem, gan arī LOF prezidentam:
    - LOF lapas uzturētāji!!!
    Lūdzu iekārtojiet mājās lapā, lai līdz 8.decembrim būtu pieejama šai tēmai atsevišķa īpaša sadaļa;
    - Šajā sadaļā, lai Viesturs Tamužs patstāvīgi var ielikt visus priekšlikumus, kuri ienāk viņa e-pastā un lai katram būtu iespējas komentēt vai papildināt katru priekšlikumu;
    - Paskaidroju kāpēc:
    Šādā veidā, katram izlasot priekšlikumus, var rasties jaunas idejas, kuras viņš ieraksta komentāros, līdz ar to līdz 8.decembrim, katram būs viela pārdomām un visi tie kuri dosies uz šo sanāksmi, būs labi sagatavojušies un LOF straķēdiskās plānošanas sanāksmē darbs būs ražens.
  • 18.10.2018 14:37
    Jānis Bergs
    P.S.
    Protams interesanti būtu uzzināt arī kolēģu priekšlikumus par jaunajiem mērķiem.
    Vai šajā gadījumā LOF lapas uzturētāji nevarētu izveidot atsevišķu sadaļu, kurā parādās visu iesniegtie priekšlikumi???
  • 18.10.2018 14:27
    Jānis Bergs
    9552
    18.10.2018 13:18
    Henrijs Freimanis sacīja:
    Par sleju. Var tikai piekrist, ka pēc noteikta cikla ir jaizvērtē padarītais un janosprauž jauni mērķi un vadlīnijas, bet mulsina ieteiktais veids t.i. sūtīt rosinājumus uz privātu e-pastu. Manuprāt ir jānotiek diskusijai biedrības ietvaros šeit un tagad, lai 8. decembrī jau varētu runāt konkrēti par turpmāk darāmo. Un vēl, Viestura rosinātie apspriežamie jautājumi bez cipariem ir ar mazu pievienoto vērtību t.i. prasās pēc konkrētības, tad turpmākie pieņemtie lēmumi būs daudz kvalitatīvāki. Tātad - cipari un diskusija vēl pirms 8. decembra. Lai veicas!
    Henrijs teica:
    >>> Manuprāt ir jānotiek diskusijai biedrības ietvaros šeit un tagad, ...
    No vienas puses piekrītu, tomēr ir viens "bet".
    Man ir ļoti daudz konkrētu priekšlikumu jaunajiem mērķiem un diskusiju lapā var nepietikt vietas :(((
    Es tos jau uzrakstīju un aizsūtīju. Ja ienāks prātā vēl kāda ideja, tad rakstīšu vēl.
    Ja kāds no maniem priekšlikumiem tiks ņemts vērā, tad būšu ļoti priecīgs :)))
  • 18.10.2018 13:18
    Henrijs Freimanis
    Par sleju. Var tikai piekrist, ka pēc noteikta cikla ir jaizvērtē padarītais un janosprauž jauni mērķi un vadlīnijas, bet mulsina ieteiktais veids t.i. sūtīt rosinājumus uz privātu e-pastu. Manuprāt ir jānotiek diskusijai biedrības ietvaros šeit un tagad, lai 8. decembrī jau varētu runāt konkrēti par turpmāk darāmo. Un vēl, Viestura rosinātie apspriežamie jautājumi bez cipariem ir ar mazu pievienoto vērtību t.i. prasās pēc konkrētības, tad turpmākie pieņemtie lēmumi būs daudz kvalitatīvāki. Tātad - cipari un diskusija vēl pirms 8. decembra. Lai veicas!
  • 11.10.2018 15:54
    Viesturs Tamužs
    Labdien, paldies pirmajiem diviem orientēšanās entuziastiem, kuri man ir iesūtījuši savas izvērstās pārdomas! Ļoti gaidu daudz vairāk viedokļu. Stratēģiskā diskusija un O balle šogad 8. decembrī notiks Reiņa trases kompleksā. Gatavojamies!





Atlikušo zīmju skaits:

0.053966999053955