Forums - Sacensību izvērtēšanas anketa ◪ Latvijas Orientēšanās federācija

Judīte, Guna
10.decembris /
IenāktIenāktIenākt

Forums

Pievienot jaunu tēmu




:



Komentāra pievienošana diskusijām





:

Sacensību izvērtēšanas anketa

  • 01.09.2017 18:11
    Jānis Spektors
    Jā, es ar vēlējos pateikties baltā NISSAN Qashqai vadītājam ar EST valsts numura zīmēm - izbraucot ātrumā caur peļķēm un apšļakstot dalībniekus, viesus, vismaz nebija jāizdomājas pirms pirmā purva šķērsošanas - jo apģērbs jau bija sagatavots slapjajai distancei...
  • 31.08.2017 13:32
    Austris Krastiņš
    10142
    30.08.2017 23:09
    Dalībniekus kas devās uz startu Cēsu OPEN vidējā distancē , daudz nopietnāk kā dalībniekus sprinta distancē pa ielu braucošās mašīnas, apdraudēja OPEN sacensību galvenais tiesnesis , kas ar Nisanu tiešām lielā ātrumā brauca cauri dalīniekiem kas devās uz startu.
    Njā, nebūs jau pirmā reize. Arī paši dalībnieki bieži vien nesās kā vēja plēsti garām uz startu gājējiem. Bet nu kādi braucēji uz Latvijas valsts ceļiem, tādi paši mežā...

    Es gan brīnos, kāpēc organizatori nereti izvēlas organizēt dalībnieku plūsmu uz startu gar piebraucamo ceļu. Tas nav īpaši droši, kā arī dažkārt nākas elpot grantēta ceļa putekļus.
  • 30.08.2017 23:09
    Māris Stabiņš
    10140
    30.08.2017 11:05
    Paldies organizatoriem par Pasaules kausa posma atvešanu uz Latviju un iespēju arī līdzjūtējiem izmēģināt spēkus tajā pašā apvidū. Gribu norādīt uz vienu problēmu, ko jau ilgstoši redzu sprinta sacensībās Latvijā. Pasaules kausa dalībniekiem sprinta laikā tika slēgta satiksme, bet OPEN dalībniekiem dažviet bija jāskrien kopā ar mašīnām. Manuprāt, ļaut sportistiem (tas nekas, ka amatieri) skriet pa ceļu kopā ar mašīnām ir ļoti riskanti no dalībnieku drošības viedokļa. Nedomāju, ka kāds ir gatavs uzņemties atbildību letāla iznākuma gadījumā. IOF sprinta noteikumos šis jautājums ir ļoti skaidri atrunāts 2.4. punktā. Traffic that can influence the results cannot be allowed in a competition area for sprint orienteering, for fairness and safety reasons. A collision between a person and a car, even at a moderate speed, can cause injury or death. Neither drivers nor competitors are fully aware of each other during a competition. Car traffic makes serious accidents possible, and this must be avoided in orienteering events. It is not possible to represent the variable characteristics of traffic volumes that affect the route choice of the competitor on an orienteering map. It is therefore not possible to guarantee fair conditions for all competitors with traffic in the terrain. Therefore, sprint orienteering events shall be staged only where traffic can be kept out. The organisers should consider the following measures: -Halting of traffic (closing of roads). -Restricting traffic (controlled by policemen). -Construction of temporary overpasses (e.g. bridges). -Separating competitors from pedestrians and spectators by the use of tape or barriers. If such measures are necessary but not possible then the chosen area is not suitable for sprint orienteering.
    Dalībniekus kas devās uz startu Cēsu OPEN vidējā distancē , daudz nopietnāk kā dalībniekus sprinta distancē pa ielu braucošās mašīnas, apdraudēja OPEN sacensību galvenais tiesnesis , kas ar Nisanu tiešām lielā ātrumā brauca cauri dalīniekiem kas devās uz startu.
  • 30.08.2017 11:05
    Ivars Celiņš
    Paldies organizatoriem par Pasaules kausa posma atvešanu uz Latviju un iespēju arī līdzjūtējiem izmēģināt spēkus tajā pašā apvidū.

    Gribu norādīt uz vienu problēmu, ko jau ilgstoši redzu sprinta sacensībās Latvijā.
    Pasaules kausa dalībniekiem sprinta laikā tika slēgta satiksme, bet OPEN dalībniekiem dažviet bija jāskrien kopā ar mašīnām.

    Manuprāt, ļaut sportistiem (tas nekas, ka amatieri) skriet pa ceļu kopā ar mašīnām ir ļoti riskanti no dalībnieku drošības viedokļa. Nedomāju, ka kāds ir gatavs uzņemties atbildību letāla iznākuma gadījumā.

    IOF sprinta noteikumos šis jautājums ir ļoti skaidri atrunāts 2.4. punktā.

    Traffic that can influence the results cannot be allowed in a competition area for sprint orienteering, for
    fairness and safety reasons.

    A collision between a person and a car, even at a moderate speed, can cause injury or death.

    Neither drivers nor competitors are fully aware of each other during a competition. Car traffic makes serious accidents possible, and this must be avoided in orienteering events.
    It is not possible to represent the variable characteristics of traffic volumes that affect the route choice of the competitor on an orienteering map. It is therefore not possible to guarantee fair conditions for all competitors with traffic in the terrain. Therefore, sprint orienteering events shall be staged only where traffic can be kept out.
    The organisers should consider the following measures:
    -Halting of traffic (closing of roads).
    -Restricting traffic (controlled by policemen).
    -Construction of temporary overpasses (e.g. bridges).
    -Separating competitors from pedestrians and spectators by the use of tape or barriers.

    If such measures are necessary but not possible then the chosen area is not suitable for sprint
    orienteering.
  • 29.08.2017 22:40
    Matīss Ratnieks
    LOF Tehniskā komisija aicina aizpildīt sacensību novērtēšanas anketu par šajā sezonā notikušajām sacensībām, tai skaitā Pasaules Kausa 3. posmu Cēsīs

0.24541020393372