Ziņas - "Mazās balvas" izcīņa jau nedēļas nogalē ◪ Latvijas Orientēšanās federācija

Kitija, Viesturs, Viestards
28.jūnijs /
IenāktIenāktIenākt

Orientēšanās skrējiena ziņas

  • "Mazās balvas" izcīņa jau nedēļas nogalē

    30.05.2017

    LOF Sabiedrisko attiecību daļa | 21 komentāri

    3. un 4. jūnijā, Smiltenes novadā, Brantu pagastā notiks Latvijas Kausa orientēšanās sportā septītais posms - ikgadējā "Mazā balva". Sacensībām pieteikušies 312 dalībnieki. 

    Sacensību apvidum izvēlēts klasisks Brantu mežs. Distancē būs daudz nelielu purviņu un pusaizaugušu lauku, kā arī apvidū dominē sīkais un vidējais reljefs. Skrienamība no labas līdz sliktai. Kartes un distanču autors Kārlis Magons, tā sagatavota 2016./2017. gadā.

    Sacensības rīko Latvijas Orientēšanās federācija un orientēšanās klubs „Azimuts” sadarbībā ar Smiltenes novada domi un Smiltenes BJSS.

    Sieviešu elitē dalību pieteikušas divas dalībnieces - Anna Eleonora Freimane (Auseklis IK) un Aiga Tarasova (Būdaskalns). Savukārt vīru elitē par uzvaru cīnīsies četri dalībnieki - Kaspars Čerjaks (Kāpa OK), Matīss Slikšjānis (Azimuts OK-Sm BJSS), Anatolijs Tarasovs (Būdaskalns) un Toms Veits (Purva bridējs OK).

     

    Sacensību programma

    3.jūnijā

    12:00 – 13:30 dalībnieku reģistrācija, SportIdent īre;

    14:00 – starts pirmajiem dalībniekiem.

    4.jūnijā

    11:00, 11:30, 12:00 starts iedzīšanas sacensībās

    15:00 sacensību uzvarētāju apbalvošana

    Dalībnieka iegūto vietu noteiks pēc iedzīšanas sacensību rezultātiem.

     

    Papildu informāciju par sacensībām var meklēt organizatoru mājas lapā: www.okazimuts.lv

     

     

     

Raksta komentāri

Rādīt:
vispirms jaunākos
vispirms vecākos
  • 07.06.2017 11:54
    Andris Strazdiņš
    Mazā balva bija jauks pasākums. Apvidus labs, distances aizraujošas, organizācija arī, Aldis un komanda rullē. Nezinu tikai vai otrajā dienā pēdējais punkts caur ateju bija defekts, jeb efekts tur esošajiem ļaujot sekot līdzi sacensību norisei un arī otrādāk.
    Karte kā jau Karļikam. Kritika jau izskanēja un es pievienojos. Lai kādam karte neliktos pārāk laba, autors to tālredzīgi sačakarē ar ierasto vērienu. Visvairāk derdzas zaļas bumbiņas uz balta, dzeltenās slīpsvītras (kombinācijā ar purvu vienkārši izcili - gandrīz neredzamas).
  • 06.06.2017 11:41
    Ainārs Lagzdiņš
    9301
    06.06.2017 11:23
    Jānis Butāns sacīja:
    Es gan gribētu pateikt organizatoriem paldies! Par bērnu startu komentēt pašreiz nevaru, bet apvidus un distances bija tas uz ko cerēju.
    Šobrīd labākais veids, kā paust savu pateicību vai kritiku, ir dalībnieku aptaujas anketas aizpildīšana. Visi laipni aicināti.
  • 06.06.2017 11:23
    Jānis Butāns
    Es gan gribētu pateikt organizatoriem paldies! Par bērnu startu komentēt pašreiz nevaru, bet apvidus un distances bija tas uz ko cerēju.
  • 05.06.2017 21:34
    Jānis Bergs
    Ja LK sacensību laikā rīkotāji padomā arī par bērniem, iekārtojot viņiem atsevišķu distanci, lai šiem nebūtu garlaicīgi kamēr tētis vai māmiņa vai pat abi cīnās par LK ieskaiti, tā protams būtu svēta lieta.
    Taču ir arī jārēķinās ar sacensību rīkotāju faktiskajām iespējām - gan finasējuma iespējas, gan arī tehniskās un darba roku iespējas u.c. problēmas ...
    Man arī pirms sacensībām, kad gatavojos kādas rīkot, idejas un plāni ir tādi paši, kā Napoleonam ...
    Bet ne jau vienmēr tos sanāk sekmīgi realizēt, it īpaši tad, kad daudzās jomās rokas ir pa īsām :(((
  • 05.06.2017 17:51
    Austris Krastiņš
    9295
    05.06.2017 15:52
    Valdis Janovs sacīja:
    Vai, nu ka var gānīties. Manuprāt bija ļoti ļoti jaukas sacensības. Viss svarīgākais šoreiz bija tip-top: 1) Apvidus bija izaicinājumu pilns, LK cienīgs; 2) kartes bija kvalitatīvi uzzīmētas, lieliski lasījās, uz laba papīra, nemirka mitrumā; 3) starts bija viss ok, viss skaidrs. 4) Finišs tāpat. Distances bija saplānotas lieliski. Man bija gan gari pārskrējieni, kur tiešām bija jādomā. Ceļu variantu bija ārkārtīgi maz, un par to tiešām prieks. Man arī daudz bērnu, tie, kas kaut ko saprot, tos ņēmu līdzi un viņiem bija piedzīvojums. Abi izskrēja cienījami, lai arī bija grūti un viens no puikām vairākkārt pārkāpa sev pāri, lai neizstātos. Bet šo cīņu izcīnija un uzvarēja. Un tagad mājās to vien runā, kā un kad varēs nākamreiz kaut kur iestartēt. Āķis lūpā. Mazos līdzi neņēmu. Lai skrien seriālos. Bet tie, kas nobrieduši, tiem ir labi, ka ir iespējams LK savā grupā piedalīties. Pat ja tu esi maziņš, nobijies un tomēr ziņkārīgs ķipars 8g vecumā :) Vecāki vienmēr var palūgt modifikācijas starta protokolos.
    Sveiks Valdi!

    Iesaku būt atvērtākam pret kritiku un diskusijām. Tās ir daļa no demokrātiskas sabiedrības.

    No savas puses varu teikti, ka distances bija ļoti labas - pirmajā dienā vairāk pa ceļiem, otrajā daudz grūtāk.

    Par karti gan ir daži kritiski vārdi sakāmi - vietām nebija uzzīmēts precīzi vai mazliet novecojis. To man pēc finiša teica vairāki skrējēji, ar kuriem runāju.

    Vēl viena kritika par karti ir tās novirzes no ISOM standarta. Man personīgi tas šoreiz netraucēja, bet tomēr vēlos pateikt, ka vajadzētu zīmēt pēc ISOM standartiem. Piemēram, tika lietots diagonāls balti-dzeltens svītrojums. Šķiet senos laikos ar tādu apzīmēja izcirtumus. LOF noteikumos ir rakstīts:
    "Kartēm, distancēm, un papildus informācijai kartē jābūt sastādītai un iespiestai saskaņā ar starptautiskās orientēšanās karšu specifikācijas aktuālo versiju (ISOM, ISSOM). Jebkura novirze no šiem apzīmējumiem ir jāsaskaņo ar LOF valdi."

    Nepārmetu, par to, ka nav zīmēts saskaņā ar jaunāko ISOM 2017 standartu, bet nu vismaz ISOM 2000 vajadzētu atbilst - ir bijuši 17 gadi to apgūt. Šādas novirzes no standartiem var radīt problēmas izlašu skrējējiem pēc tam starptautiskajās sacensībās, kā arī tepat uz vietas skrienot nestandarta kartēs.
  • 05.06.2017 17:40
    Guntars Mankus
    Man 1.dienā paveicās, jo diezan neuzmanīgi lasīju karti un tāpēc riktīgi greizi ieliktais orientēšanās sākumpunkta lukturis netraucēja veiksmīgi aizkļūt līdz 1.KP :)
  • 05.06.2017 17:29
    Austris Krastiņš
    9296
    05.06.2017 16:38
    Ilze Lapiņa sacīja:
    Manas abas meitas jau izaugušas no tā vecuma, kad vajadzēja iet distancē līdzi, bet vēl labi atceros to, kā bija jāmenedžē procesi. Un ļoti labi atceros, kā man nākamajā rītā pēc Kāpas prasīja - kad būs nākamā KĀPA. Kāpa ir labs piemērs, kādas sacensības mēs varētu gribēt, bet ne visu, kas labi darbojas pie Kāpas lielā dalībnieku skaita, ir iespējams pārnest uz mazākām sacensībām. Kāpā mēs sevišķi nesatraucamies, ja kāds no ģimenes startē 2 un vairāk stundas pēc citiem. Bet šaubos, vai to par normālu mēs atzītu citās LK sacensībās. Mazajā Balvā kopējais starta protokols bija tikai ap 90 minūtēm. Ja vecākam nav ielozētas pirmās vai pēdējās minūtes, arī ar bērnu brīvstartu nav iespējams gan iziet distanci ar bērnu (īpaši ja bērns tik mazs, ka vienu nevar laist un tātad arī pārvietošanās ātrums nav nekāds dižais), gan arī noskriet pašam. Nonākam pie jau pieminētā risinājuma - komentāros ierakstīt savas vēlmes. Esmu to darījusi un organizatori iespēju robežās parasti arī nāk pretī.
    Domājams, ka organizatoru iespējas pielāgot starta protokolu ir visai ierobežotas, jo katrai grupai ir savs starta bloks, kurā jāiekļaujas. Jā, risinājums ir iespējams startējot Open grupā, bet kā jau iepriekš esmu minējis, tad Latvijā ar tām ir pašvaki. Un, ja bērnam ir jāstartē noteiktā minūtē, tad pat ar Open grupām var nesanākt.

    Man šķiet, ka nav runa pat par skriešanu līdzi, bieži vien pietiktu ar palaišanu startā. Un ko darīt mazu bērnu vecākiem, kuri jāpieskata visu laiku? Varbūt ir iespēja vecākiem startēt brīvā laikā bet ārpus konkurences? Būs kādreiz jāmēģina palūgt organizatoriem.

    Atcerieties, ka ne jau visi vecāki var (un vēlas) "nogrūst" savus bērnus radiniekiem.
  • 05.06.2017 16:38
    Ilze Lapiņa
    Manas abas meitas jau izaugušas no tā vecuma, kad vajadzēja iet distancē līdzi, bet vēl labi atceros to, kā bija jāmenedžē procesi. Un ļoti labi atceros, kā man nākamajā rītā pēc Kāpas prasīja - kad būs nākamā KĀPA.
    Kāpa ir labs piemērs, kādas sacensības mēs varētu gribēt, bet ne visu, kas labi darbojas pie Kāpas lielā dalībnieku skaita, ir iespējams pārnest uz mazākām sacensībām. Kāpā mēs sevišķi nesatraucamies, ja kāds no ģimenes startē 2 un vairāk stundas pēc citiem. Bet šaubos, vai to par normālu mēs atzītu citās LK sacensībās. Mazajā Balvā kopējais starta protokols bija tikai ap 90 minūtēm. Ja vecākam nav ielozētas pirmās vai pēdējās minūtes, arī ar bērnu brīvstartu nav iespējams gan iziet distanci ar bērnu (īpaši ja bērns tik mazs, ka vienu nevar laist un tātad arī pārvietošanās ātrums nav nekāds dižais), gan arī noskriet pašam. Nonākam pie jau pieminētā risinājuma - komentāros ierakstīt savas vēlmes. Esmu to darījusi un organizatori iespēju robežās parasti arī nāk pretī.
  • 05.06.2017 15:52
    Valdis Janovs
    Vai, nu ka var gānīties. Manuprāt bija ļoti ļoti jaukas sacensības. Viss svarīgākais šoreiz bija tip-top:
    1) Apvidus bija izaicinājumu pilns, LK cienīgs;
    2) kartes bija kvalitatīvi uzzīmētas, lieliski lasījās, uz laba papīra, nemirka mitrumā;
    3) starts bija viss ok, viss skaidrs.
    4) Finišs tāpat.

    Distances bija saplānotas lieliski. Man bija gan gari pārskrējieni, kur tiešām bija jādomā. Ceļu variantu bija ārkārtīgi maz, un par to tiešām prieks.

    Man arī daudz bērnu, tie, kas kaut ko saprot, tos ņēmu līdzi un viņiem bija piedzīvojums. Abi izskrēja cienījami, lai arī bija grūti un viens no puikām vairākkārt pārkāpa sev pāri, lai neizstātos. Bet šo cīņu izcīnija un uzvarēja. Un tagad mājās to vien runā, kā un kad varēs nākamreiz kaut kur iestartēt. Āķis lūpā.

    Mazos līdzi neņēmu. Lai skrien seriālos. Bet tie, kas nobrieduši, tiem ir labi, ka ir iespējams LK savā grupā piedalīties. Pat ja tu esi maziņš, nobijies un tomēr ziņkārīgs ķipars 8g vecumā :) Vecāki vienmēr var palūgt modifikācijas starta protokolos.
  • 05.06.2017 15:15
    Atis Zariņš
    Ar vienu šāvienu trāpīt vairākos mērķos ir ļoti maza varbūtība, tāpēc prātīgi ļaudis parasti to nemaz nemēģina. LK nolikumā ir uzskaitīti pat 7(!) mērķi. Tātad LK pamatos jau principā ir ielikta tāda kā garantija - nesasniegt nevienu no tiem. Bet lai mierinātu masveidības bruņiniekus - starp 7 LK mērķiem, tā nav atrodama. LOF nav paredzējis šo pasākumu masveidības sasniegšanai, un acīmredzot vairākums publikas to atbalsta. Kā jau šeit iepriekš minēts akcents ir uzlikts uz meistarību, un publicitāti. Ja kādam šķiet, ka nodrošināt masveidību stimulējošas nianses, papildus jau noteikumos definētajām prasībām sacensību organizācijai, nerada būtisku papildus slogu, tad tie ir maldi. Nav tā, ka tas ir neiespējams, bet tie ir nozīmīgi papildus resursi, kuru bieži vien nav. Piemēram šajā gadījumā organizatoriem pietrūka pat tik vien, kā nodrošināt garai distancei atbilstošu 1:15000 mēroga karti, un inspektoru. Par kādiem papildus servisiem tad vēl var būt runa, ja nevaram trāpīt pat kādam no nospraustiem mērķiem? Un tas viss laikā, kad pozicionējam sevi, kā OS lielvalsti.
  • 05.06.2017 13:48
    Māris Munkevics
    Starp citu, pašam personīgi nav problēmu pieņemt faktu, ka LK nav paredzēts bērniem, un arī neņemt viņus līdzi. Jā, bērniem ir foršs piedāvājums, man ģeogrāfiski tuvajā Magnētā, un ticu, ka arī citos seriālos citur Latvijā, bet, ja šāda domāšana ir obligāta, tad par masveidību LK ir jāaizmirst.
  • 05.06.2017 13:33
    Māris Munkevics
    Minūtes lozētas, cik saprotu VM8 grupās ir kopš seniem laikiem, un tikai pēdējos gados ir parādījusies iniciatīva dot mazo grupām brīvo startu.

    Bez jebkādiem pārmetumiem MB rīkotājiem (jo tiešām, kā Māris Stabiņš rakstīja, tas nekur nav reglamentēts), tad šāda iniciatīva ir lieliska, un galvenais šīs diskusija mērķis ir lūgums to praktizēt arī turpmāk.

    Un atceramies, lai vai kā man pašam patīk LK posmos izkāpt no komforta zonas, bērniem, jaunākiem par 8 gadiem, šāda izkāpšana balansē uz robežas: "Tēti, es nebraukšu vairs uz to mežu, brauc pats". Par pusaudžiem nezinu, nav vēl bijusi darīšana ar tādiem.
  • 05.06.2017 12:04
    Andris Strazdiņš
    9283
    03.06.2017 22:25
    Austris Krastiņš sacīja:
    Pilnībā piekrītu, ka šāda rīcība ir sportojošiem vecākiem nedraudzīga un rada papildus stresu.
    Stresa praktiski nav, ja samenedžē starta minūtes un bērns pēc iespējas ātrāk apguvis spēles noteikumus, ka LK mači nav gluži pastaiga parkā. Visi, protams, nav vienādi un tāda izkāpšana ārpus komforta zonas var prasīt laiku. Taču LK sacensību būtība jau ir likt piespiest sevi pārvarēt, iziet ārpus ierastā, sasniegt vairāk. Ne tā ?
  • 05.06.2017 07:14
    Kārlis Vilciņš
    9286
    04.06.2017 23:26
    Māris Stabiņš sacīja:
    Paldies, Kārli par viedokli- domāju ka par šo jautājumu var diskutēt bezgalīgi. Tas ir apmēram tāpat kā diskutēt par jautājumu kas bija pirmais vista vai ola. Izlasi vēlreiz rūpīgi ko es rakstīju par sadaļu "piezīmes" pieteikumā. Ja esi tik neapmierināts ar Mazās balvas sacensībām- atsūti lūdzu savu konta numuru uz manu e-pastu stabinens@inbox.lv atmaksāsim Tavai ģimenei pusi dalības maksas. Godīgi sakot pēc trijām smagā darbā pavadītām dienām un naktīm- vairākiem sacensību rīkošanā iesaistītiem tās ir pat vairākas nedēļas ,tīri cilvēcīgi ir gribēt pēc pasākuma dzirdēt arī vismaz kādu labu vārdu. Bet viena daļa latviešu ( diemžēl izrādas ka arī orientiersti) jau tādi ir ka cita darbā neko labu nesaskata. Aicinu atbraukt uz Azimutu Grundzālē trešdien 7. jūnijā Iespēja iemēģināt apvidu netālu no Azimuta 3 dienu otrās un trešās dienas kartes. Bērniem būs brīvais starts. Vecāki var pavadīt un apmācīt bērnus tikai pēc savas distances veikšanas. Gaidīsim ciemos! Patiess prieks ka ir vecāki kas ir ieinteresēti savu bērnu orientēšanās apmācībā.
    Mazā balva bija laba apvidus klasisks, distances interesantas. Es runāju tikai par vienu mazu aspektu, kas atvieglotu ģimenēm dzīvi braucot uz LK sacensībām un neko nemainītu organizatoru darbā!
  • 04.06.2017 23:26
    Māris Stabiņš
    9285
    04.06.2017 18:03
    Kārlis Vilciņš sacīja:
    Paldies par skaudro atbildi - ar saviem nesagatavotajiem bērniem LK sacensībās palieciet mājās.. Tā ir īstena orientēšanās sporta masveidība par ko LOF tā cīnās! Nepiekrītu un nepiekritīšu, jo: 1) SV8 un SV10 NAV Latvijas Kausa kopvērtējuma, te nav nekāda augsto sasniegumu sporta! Tankiem ir? 2) Bērniem ir jāmācās un jāpierod pie meža - viņus laiž vienus, kad viņi paši ir gatavi iet vieni. Sacensības ir daļa no šī mācību procesa. 3) SV8 startē JAUNĀKI par 8 gadiem, tostarp piecgadīgie, kuri vieni nekad neies un ja arī ies, jēga no iešanas gar lenti bez skaidrojuma ir pilnīga nulle. Es TIKAI aicinu darīt kā Kāpā, ļaujiet man ar maniem "nesagatavotajiem" bērniem iziet man ērtā laikā distanci un pastāstīt viņiem kā orientēties. Sauciet to par grupu ar vecākiem vai kā jums ērtāk, rezultāts te nav būtisks. Savus spējīgos tad laidiet minūtēs. Kā sanāk šobrīd - tāpat bērni iet ar vecākiem, tāpat traucē Jūsu PRO audzēkņiem meklēt lenti, vecāki nevar paspēt uz savu minūti vai arī vienkārši bērni kavē startu un ir nepareizs distances laiks. Tad tagad ir labāk??
    Paldies, Kārli par viedokli- domāju ka par šo jautājumu var diskutēt bezgalīgi. Tas ir apmēram tāpat kā diskutēt par jautājumu kas bija pirmais vista vai ola. Izlasi vēlreiz rūpīgi ko es rakstīju par sadaļu "piezīmes" pieteikumā.
    Ja esi tik neapmierināts ar Mazās balvas sacensībām- atsūti lūdzu savu konta numuru uz manu e-pastu stabinens@inbox.lv atmaksāsim Tavai ģimenei pusi dalības maksas.
    Godīgi sakot pēc trijām smagā darbā pavadītām dienām un naktīm- vairākiem sacensību rīkošanā iesaistītiem tās ir pat vairākas nedēļas ,tīri cilvēcīgi ir gribēt pēc pasākuma dzirdēt arī vismaz kādu labu vārdu. Bet viena daļa latviešu
    ( diemžēl izrādas ka arī orientiersti) jau tādi ir ka cita darbā neko labu nesaskata.
    Aicinu atbraukt uz Azimutu Grundzālē trešdien 7. jūnijā Iespēja iemēģināt apvidu netālu no Azimuta 3 dienu otrās un trešās dienas kartes. Bērniem būs brīvais starts. Vecāki var pavadīt un apmācīt bērnus tikai pēc savas distances veikšanas. Gaidīsim ciemos! Patiess prieks ka ir vecāki kas ir ieinteresēti savu bērnu orientēšanās apmācībā.
  • 04.06.2017 18:03
    Kārlis Vilciņš
    9284
    04.06.2017 00:10
    Māris Stabiņš sacīja:
    Šīs ir Latvijas kausa sacensības un tajās piedaloties jau ir jābūt zināmai sagatavotībai- bērns pats spēj veikt distanci pa marķējumu. Kopā ar vecākiem to var darīt Azimuta tipa sacensībās. Tur arī ir noteikums ka vecāks to var darīt tikai pēc savas distances veikšanas. Kāpā būs speciāla grupa kur distanci veic kopā ar vecākiem. Startējot kopā ar vecākiem šie vecāki ietekmē arī citu dalībnieku rezultātus, jo piemēram ja kāds dalībnieks redz ka vecāks savu lolojumu ved pa taisno ( bieži pat skrien tam pa priekšu ar karti rokās) izdomā viņiem sekot un tēdējādi arī uzlabo savu rezultātu. Nekur nav rakstīts ka 8 gadīgo grupā ir jābūt brīvajam startam un nekur nav rakstīts ka jābūt izlozei. Katrs organizators to dara pēc saviem ieksatiem un resursiem. Skrienot pēc izlozes nenotiek tā sauktā vaktēšana, kad bērni gaida viens uz otru un gudrāks ir tas kas kādu palaiž startēt pa priekšu un pēc tam to noķer. Man treniņgrupā ir tieši šī vecuma bērni un es zinu ko nozīmē brīvais starts šim vecumam- tas ir murgs. Lielākais bija Suunto Games rudenī kad lai tiktu mežā brīvajā startā bija lietū un vējā jāgaida rindā uz startu 45 minūtes. Ja vēlies par šo tēmu varam padiskutēt personīgi. Piesakoties sacensībām ir aile piezīmes un tur katrs var ierakstīt savas vēlmes. Arī palūgt ātrāku minūti sev un vēlāku minūti bērnam kuru grib pavadīt. Jebkurš organizators būs saprotošs un to nokārtos.
    Paldies par skaudro atbildi - ar saviem nesagatavotajiem bērniem LK sacensībās palieciet mājās.. Tā ir īstena orientēšanās sporta masveidība par ko LOF tā cīnās!

    Nepiekrītu un nepiekritīšu, jo:
    1) SV8 un SV10 NAV Latvijas Kausa kopvērtējuma, te nav nekāda augsto sasniegumu sporta! Tankiem ir?
    2) Bērniem ir jāmācās un jāpierod pie meža - viņus laiž vienus, kad viņi paši ir gatavi iet vieni. Sacensības ir daļa no šī mācību procesa.
    3) SV8 startē JAUNĀKI par 8 gadiem, tostarp piecgadīgie, kuri vieni nekad neies un ja arī ies, jēga no iešanas gar lenti bez skaidrojuma ir pilnīga nulle.

    Es TIKAI aicinu darīt kā Kāpā, ļaujiet man ar maniem "nesagatavotajiem" bērniem iziet man ērtā laikā distanci un pastāstīt viņiem kā orientēties. Sauciet to par grupu ar vecākiem vai kā jums ērtāk, rezultāts te nav būtisks. Savus spējīgos tad laidiet minūtēs.

    Kā sanāk šobrīd - tāpat bērni iet ar vecākiem, tāpat traucē Jūsu PRO audzēkņiem meklēt lenti, vecāki nevar paspēt uz savu minūti vai arī vienkārši bērni kavē startu un ir nepareizs distances laiks. Tad tagad ir labāk??
  • 04.06.2017 00:10
    Māris Stabiņš
    9280
    03.06.2017 21:00
    Kārlis Vilciņš sacīja:
    Jautājums Gulbenes zilajiem tankiem un LOF birokrātiem :) no kura laika SV8 grupās tiek lozētas minūtes - vai šīs grupas tomēr nav paredzētas, lai vecāki varētu kopā ar bērniem iziet distanci un viņiem ko iemācīt?? Arī Aronā bija šāda pieeja - lūdzu beidziet! Varbūt iedzīšanu arī vajadzēja rīkot mazajiem :D K.
    Šīs ir Latvijas kausa sacensības un tajās piedaloties jau ir jābūt zināmai sagatavotībai- bērns pats spēj veikt distanci pa marķējumu. Kopā ar vecākiem to var darīt Azimuta tipa sacensībās. Tur arī ir noteikums ka vecāks to var darīt tikai pēc savas distances veikšanas.
    Kāpā būs speciāla grupa kur distanci veic kopā ar vecākiem.
    Startējot kopā ar vecākiem šie vecāki ietekmē arī citu dalībnieku rezultātus, jo piemēram ja kāds dalībnieks redz ka vecāks savu lolojumu ved pa taisno ( bieži pat skrien tam pa priekšu ar karti rokās) izdomā viņiem sekot un tēdējādi arī uzlabo savu rezultātu.
    Nekur nav rakstīts ka 8 gadīgo grupā ir jābūt brīvajam startam un nekur nav rakstīts ka jābūt izlozei. Katrs organizators to dara pēc saviem ieksatiem un resursiem. Skrienot pēc izlozes nenotiek tā sauktā vaktēšana, kad bērni gaida viens uz otru un gudrāks ir tas kas kādu palaiž startēt pa priekšu un pēc tam to noķer. Man treniņgrupā ir tieši šī vecuma bērni un es zinu ko nozīmē brīvais starts šim vecumam- tas ir murgs. Lielākais bija Suunto Games rudenī kad lai tiktu mežā brīvajā startā bija lietū un vējā jāgaida rindā uz startu 45 minūtes. Ja vēlies par šo tēmu varam padiskutēt personīgi.
    Piesakoties sacensībām ir aile piezīmes un tur katrs var ierakstīt savas vēlmes. Arī palūgt ātrāku minūti sev un vēlāku minūti bērnam kuru grib pavadīt. Jebkurš organizators būs saprotošs un to nokārtos.
  • 03.06.2017 22:25
    Austris Krastiņš
    9280
    03.06.2017 21:00
    Kārlis Vilciņš sacīja:
    Jautājums Gulbenes zilajiem tankiem un LOF birokrātiem :) no kura laika SV8 grupās tiek lozētas minūtes - vai šīs grupas tomēr nav paredzētas, lai vecāki varētu kopā ar bērniem iziet distanci un viņiem ko iemācīt?? Arī Aronā bija šāda pieeja - lūdzu beidziet! Varbūt iedzīšanu arī vajadzēja rīkot mazajiem :D K.
    Pilnībā piekrītu, ka šāda rīcība ir sportojošiem vecākiem nedraudzīga un rada papildus stresu.
  • 03.06.2017 21:22
    Kārlis Vilciņš
    9281
    03.06.2017 21:19
    Artūrs Pauliņš sacīja:
    Kuru Tu nosauci par Gulbenes zilajiem tankiem? Pats nesaprotu uz kuru Latvijas pilsētu esi aizbraucis?
    :D Raunas vai Brantu??
  • 03.06.2017 21:19
    Artūrs Pauliņš
    9280
    03.06.2017 21:00
    Kārlis Vilciņš sacīja:
    Jautājums Gulbenes zilajiem tankiem un LOF birokrātiem :) no kura laika SV8 grupās tiek lozētas minūtes - vai šīs grupas tomēr nav paredzētas, lai vecāki varētu kopā ar bērniem iziet distanci un viņiem ko iemācīt?? Arī Aronā bija šāda pieeja - lūdzu beidziet! Varbūt iedzīšanu arī vajadzēja rīkot mazajiem :D K.
    Kuru Tu nosauci par Gulbenes zilajiem tankiem? Pats nesaprotu uz kuru Latvijas pilsētu esi aizbraucis?
  • 03.06.2017 21:00
    Kārlis Vilciņš
    Jautājums Gulbenes zilajiem tankiem un LOF birokrātiem :) no kura laika SV8 grupās tiek lozētas minūtes - vai šīs grupas tomēr nav paredzētas, lai vecāki varētu kopā ar bērniem iziet distanci un viņiem ko iemācīt?? Arī Aronā bija šāda pieeja - lūdzu beidziet!

    Varbūt iedzīšanu arī vajadzēja rīkot mazajiem :D

    K.





Atlikušo zīmju skaits:

1.4567070007324